Mamma80- Du vet vem

Hej på er!

Kategori: Allmänt

Oj vad länge sedan jag skrev här inne. 
Jag var fortfarande gravid vet jag. Men nu har vi fått vår lilla skatt och det känns underbart! 
Denna gången blev det faktiskt en liten kille :) Så härligt.
 
Han är jätte mysig verkligen. Och han ar pytte liten när föddes, 47 cm lång och vägde 3310 g. Så ingen stor kille. Men det har han tagit ikapp nu och väger snart 5 kilo :) På tisdag blir han 1 månad och 3 veckor. 
Han ska heta Brooklyn, ett namn jag sparat på länge och nu fick jag äntligen chansen att använda det :)
Men nu blir det inga mer barn har vi båda sagt. Vi måste ha tid för varandra och dom barnen vi har. 
 
Men nu vaknade han och är hungrig så ska gå och mata honom. Ha det jätte bra så länge och vad kul att så många fortfarande kollar in här! 
 
 
Kommentera inlägget här: