Mamma80- Du vet vem

Tyck inte synd om er själva!

Kategori: Allmänt

God morgon!
Hehe dom flesta sover nog fortfarande men inte jag.
Sitter och äter hembakade frallor och dricker te i lugnet medans resten av familjen sover. Man får ta vara på dom få stunderna i lugnet man får :)
Det jag kände att jag ville skriva om är att jag är så trött på att folk ska sitta och tycka synd om sig själva utan att ens försöka att göra något åt sin situation.
Varför bara sitta och klaga? Visst att man deppa ihop ibland det säget jag inget om för det gör nog alla någon gång. Men att dag in och dag ut ömka för sig själv ser jag ingen mening med.

Man kan inte be om råd och sedan skita i råden som kan hjälpa en bara för att man vill att folk ska tycka synd om en. Man kan inte tro att det man vill ska komma och knacka på dörren hos en. Man måste jobba för det man vill ha och göra något själv ibland med.

Så ryck upp dig och ta till dig det man säger och gör något så ska du se att du blir lycklig!





Kommentera inlägget här: