Mamma80- Du vet vem

Städat och tvättat

Kategori: Allmänt

Japp idag blev det enbart städ och tvätt. Den sista tvätten hänger på tork nu så ska väl hämta den strax. Hann vara ute en liten stund och pratade med grannen.
Dock så spänner det lite i magen nu då jag även hjälpte henne med lite grejer i källaren, men det går över snart.

Strax blir det väl att lägga lilla Kate men just nu är hon upptagen med sitt pussel som hon fick av sin farmor när hon fyllde 2 år. Det var i lördags och vi firade tillsammans med grannen som även hon fyllde år. Jag gjorde tårtan och hon bakade massor bullar, kokostoppar och lite andra grejer. Och vädret var underbart så vi firade ute :)

Nu ska jag kika lite på tv och mysa med Kate så kanske hon somnar. Dom stora är ute och leker i trädgården så dom ska jag ropa in när Kate somnat.
Men vi kanske höres senare igen.

Bjuder på en bild jag tog nyss på Kate i sin pyjamas och med sitt pussel.



KOMMENTARER:

  • Anna B säger:
    2014-05-02 | 08:20:07

    fin dotter <3 <3

    Svar: Hej Anna, tack så jätte mycket. Förlåt för sent svar, har inte varit inloggad på bloggen utan bara använt appen. Hoppas allt är bra med dig.
    Mamma

Kommentera inlägget här: