Mamma80- Du vet vem

I'M BACK :)

Kategori: Allmänt

Hej på er! Det var inte igår precis.
Jag har inte haft lust eller tid att blogga då det är fullt upp nu precis hela tiden. Och tiden går så fort så vet ju inte riktigt var den tar vägen, önskar att det fanns 30 timmar på ett dygn ibland.

I alla fall, just nu sover alla här hemma än och jag har fått äta frukost i lugn och ro :) Det är guld värt ibland! Nu sitter jag och bara suger in lugnet och tystnaden innan hela familjen vaknar, och dricker en kopp The'.

På tal om te! Var på ett kryddparty, vet ni vad det är? Det är precis som ett sminkparty, tupperware och ljuspartyn och vad allt det nu är. Och kryddorna kommer ifrån Alpnaering och jag lovar att det är ta mig sjutton dom bästa kryddorna som finns.
Själv har jag mina favoriter vitlök och löksoppan.
Men det tar vi i ett annat inlägg, haha.
Te var det! I alla fall så fick vi fika efter partyt och då jag inte dricker kaffe längre då jag har bebisen i magen så tog jag te. Och det var så himla gott! Det var ett grönt te med smak av citrus från Lipton. Så jag ska ut på te jakt och hitta detta te. Har du druckit den?

Har även varit på Ultraljud nummer 2 och nu så var bebisen tillräckligt stor och jag har nu gått halva tiden :) Skriver mer om UL i ett annat inlägg.

Nej nu blev det snurrigt och mycket på en gång, blir väl så för att man inte bloggat på länge. Men ska försöka komma igång igen. Det kommer även fler magbilder så håll utkik!

Kram på er!

Charlotte/mamma80



Kommentera inlägget här: