Mamma80- Du vet vem

Sjukling är man idag.

Kategori: Allmänt

Japp jag var så tuff över att jag klarat mig ifrån allas baciller här hemma då dom varit sjuka nästan alla utom Claudia. Men igår eftermiddag så sa det PANG! Huvudvärk jätte snorig och helt utmattad.

Idag ligger jag också helt utslagen med värsta huvudvärken. Skit säger jag bara.
Men det jag tänkte skriva om är gårdagen då pappa och alla var här.

Vi hade jätte trevligt och vi har inte sett varandra sedan i sommras så det var på tiden. Dom skulle kommit strax innan eller strax efter jul men det blev inte av. Men nu kom dom och alla var hungriga direkt så vi tog fram tårtan direkt. Pappa mös med sina barnbarn och satt och övervakade Kate när hon åt tårta, haha. Han är hyper nervös att dom små ska sätta i halsen så han nästan mosade tårtan för Kate så jag fick säga till han att hon har alla tänder och snart är 2 haha. Charmigt ändå.

Sen blev det present öppning. Cllaudia fick en jätte fin smyckesask i form av ett hjärta med "diamanter" som satt i rosorna som pryder den och i låg ett jätte fint armband.

Sen var det dags för dom sena julklapparna och där blev det succé. Kate fick 3 lådor med Duplo med massa djur och annat roligt och hon leker med det hela tiden. Hon blev verkligen jätte glad för sina presenter.
Dom stora tjejerna fick en stor peng så det ska shoppas inredning till deras rum.

Nu måste jag verkligen vila mig en stund men här är några bilder från gårdagen.
Ha det bra så hörs vi nog sen igen.

Claudia fick detta fina blomarrengemang.











Middagen igår blev hemmagjorda hamburgare som barnen och älsklingen gjorde och sedan serverade mig, lyx och kärlek! Underbar familj som skämmer bort mig ibland.





Kommentera inlägget här: