Mamma80- Du vet vem

15+2

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Usch har inte orkat bloggat har haft fullt upp.
Men igår var jag hos MVC i alla fall och vi tror att vi räknat ut rätt veckor på graviditeten. Och stämmer det så är jag idag 15+2 v. Herregud halva tiden är nästan avklarad och jag mår toppen! Detta är helt klart den bästa graviditeten jag har haft. Och jag njuter av den då allt känns så bra.
Jag har inte heller gått upp så mycket hittils vilket känns underbart. Jag vägde 76 tror jag när jag hade gått ner massor i december men nu har jag stått stilla på 81 kilo sedan förra månaden. Ja i ca 3-4 veckor har jag stått still.
Men det är väl som barnmorskan sa, jag småäter inte en massa denna gången utan äter frukost, lunch och middag och sen är det bra. Känner inte att jag är hungrig mycket mer så då ska man inte äta massa mer.

Men bjuder på en magbild ni redan sett ska ta en ny i morgon. Ha det så jätte bra så länge.

Kommentera inlägget här: