Mamma80- Du vet vem

Graviditeten + Vad det är för kön på bebisen =)

Kategori: Allmänt

HEJ HEJ,
 
Har verkligen varit jätte dålig på att blogga nu under en väldigt lång tid. Det enda jag kan skylla på är att jag jobbat väldigt mycket och att jag har umgåtts otroligt mycket med min underbara familj. 
 
Vi har inte hunnit göra så mycket än under sommaren, men vi har lite olika planer på vad vi ska göra. Har ni hittat på något kul? 
 
Min graviditet flyter på otroligt bra som den gjort under hela tiden. Går in i vecka 28 nu och det är full aktivitet i magen HELA dagarna, haha, även nu i skrivande stund. Det är helt underbart att känna den lilla krabaten sparkas, boxas och göra kullebyttor i magen. Lite hicka har den allt haft med. Mysigt! 
 
Får ofta frågan om jag vet vad det är för kön och ja denna gången kollade vi det. Och vad hon trodde så kommer det att bli en POJKE =) Dock så gömde han sig ordentligt hela tiden vilket gjorde det svårt att se. Så det hon utgick ifrån var 3 st vita prickar som hon sa att man endast ser på pojkar. Pratade även med min barnmorska på Mvc och hon sa att det stämmer. Så nu väntar vi förmodligen en liten kìlle :) Ska bli jätte kul om det blir en kille. Blir även glad om detmär en flicka men då vi har 3 flickor så skulle det vara jätte roligt med en liten kille =) 
 
Men nu vet ki och jag ska även ta lite nya magbilder så ni får se får se hur jag växer. Ha en jätte mysig söndag, nu ska jag tvätta och mata grannens katt. Sen blir det till att göra lite raberberpaj :) 
 
Mvh: Charlotte/Mamma80
 
En bild på lilla Kate och barnens kusin Kim. Så himla härlig bild från midsommarafton.

KOMMENTARER:

  • FrökenTV, bloggen om tv och film säger:
    2014-06-29 | 20:18:23
    Bloggadress: http://efji.blogg.se/

    kul att allt går bra med graviditeten :) min syster är också gravid.

  • Mikaela säger:
    2014-06-29 | 22:01:12

    Åh vad kul Grattis. Fick själv en liten flicka för 2 veckor sen.

Kommentera inlägget här: