Mamma80- Du vet vem

Vet inte vad som ska stå här.

Kategori: Allmänt

Ja idag vet jag inte vad jag ska ha för rubrik. Vet bara vad jag skulle vilja göra för inlägg, men får väl se om jag hinner få skrivet det inlägget ikväll. Eller har två inlägg att skriva som jag vill ha gjort men får ta det med lite mellanrum. Kan säga att det är 2 listor om mig som jag ska göra. Men vad det kommer handla om återstår att se.

Ja vad har jag gjort sen senast? Jo faktiskt en hel del. Mycket av det skrivs inte här av många anledningar. Men har även hjälpt till hos älsklingen lite. Sen är det spring fram och tillbaka till dagis, skolan. Det ska städas och gå promenad med hunden. Ja vardags sysslor. Men tar sin lilla tid då jag aldrig kan göra något lagom.

Men nu ska jag laga mat till familjen för dom börjar bli hungriga. Men som sagt ska försöka få gjort ett av mina inlägg ikväll redan. Ska se när jag kan sno åt mig dotterns platta ;) haha.

Ha det jätte bra så länge.





Kommentera inlägget här: