Mamma80- Du vet vem

Vad jobbar du med?

Kategori: Allmänt

En vanlig fråga jag får är vad jag jobbar med. Men då den oftast ställs på Dessies blogg så har jag inte gett ett rakt svar. För det är ju inte min blogg, utan anser att om folk undrar saker om mig, ja då får dom faktiskt komma in hit och ställa frågor.


Men tänkte ge ett svar på denna fråga så får vi väl se om det lugnar folks undrande ( säger man så? )

Jag kan säga att just nu så jobbar jag inte alls. Söker jobb för fulla muggar men det finns ju inte så gott om dessa. Jag söker i stort sett alla jobb jag kan hitta och åker även till företag och tar tag i cheferna om det behövs. Ja nu menar jag så klart "tar tag i" genom att presentera mig själv. Väntar just nu besked från 3 olika arbeten. Sen hjälper jag min sambo lite på hans jobb med.

Och om det nu är så att det är någon som ska börja skriva att vi tar skattepengar hit och dit och inte skattar så har ni sååå inga bidrag förutom barnbidrag och bostadsbidrag, och det får alla, förutom bostadsbidrag.

Men ja nu nu vet ni det. Det hade varit jätte kul om ni ville lämna lite kommentarer. Ni är väldigt många här inne dagligen så lämna gärna lite spår :)

Ha nu en bra dag, och kika in sen. För idag börjar jag mitt nya nyttiga liv!
Ha det bäst!



KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-01-24 | 09:32:26

    Vad har du för utbildning, och vad vill du jobba med? Tänkte även passa på att be om ursäkt för det otrevliga jag skrivit till dig! Ha en fin dag:)

    Svar: Hej! Jag har grund och gymnasiet bakom mig och ingen yrkesutbildning. Har ju planer och det är att snart jobba på heltid med min sambo, vilket är kläder. Men tills dess så hopoas jag på livsmedelsbutik eller inom äldrevården. Detta för att jag älskar att jobba människor. Tack ska du för ursäkten och ber dig om ursäkt med om jag skrivit nåt dumt. Vet inte vem du är men det spelar ingen roll. Hopoas du kikar in igen och lämna gärna en komnentar då med :) Ha en jätte fin dag.
    Mamma

Kommentera inlägget här: