Mamma80- Du vet vem

Rosor

Kategori: Allmänt

Hej hej..

Fick fina rosor idsg av min älskling. Jag har under en tid nämligen blivit tröttare och tröttare, men inte klagat utan kört på. Men så är det väl som tjej. Men idag sa jag att jag måste ta en paus. Och han hade förstått att det var något men tror nog aldrig han sett mig så här.
Har haft yrsel, illa mående, trötthet och dåligt humör. Men då jag har svår PMS också varje månad så kan det vara svårt att skilja på vad som är vad. Men nu är jag bara då nära väggen och därför måste jag bromsa NU.

Sen vill jag bara säga att ni puckon som skriver till mig att jag är arbetslös hit och dit, och att jag inte har något att göra på dagarna. Så länge ni inte vet allt jag gör på dagarna så yttra er inte. Som sagt så skriver jag inte allt jag gör här, så ni kan inte yttra er om min status ;)

Men nu får alla ha en bra kväll så höres vi!







Kommentera inlägget här: