Mamma80- Du vet vem

Julen åker ut.

Kategori: Allmänt

God morgon på er.
Idag är det dags att att städa bort julen och få packat undan allt. Funderar även på att gå ner i källaren och städa och rensa eller om jag ska ta det på måndag. Får se hur jag gör.

Igår låg jag hela dagen med en magkatarr som var från helvetet. Känns lite bättre idag som tur är.

Ska även efter städningen sätta mig och lusläsa en blogg som jag inte läst på länge. Den tillhör en tjej som heter Sandra och det är en av dom bästa bloggar som finns. Ska länka henne här sen då ni också får en chans stt läsa en grym blogg.

Nu snabbt till tvättstugan sen upp och städa.
Ha en jätte bra dag.

Nu ska du ut.


KOMMENTARER:

  • Ella säger:
    2014-01-06 | 15:49:34
    Bloggadress: http://elladahlins.blogg.se

    Hittade dig i Dessies blogg :) (har alias Ella där också, här är vi inte fega inte! :) )

    Ville bara kika in och säga hej. Blev lite förvånad bara då jag har kopplat ihop dig med bilden som du har när du kommenterar Dessies blogg och har sett den personen framför mig haha. Men du är riktigt vacker och dina barn är hur söta som helst! :)

    Ha det bra så kan vi fortsätta skratta åt idioter.
    Kram

    Svar: Hej! Vad roligt att du kika in :) Det är bra man ska stå för vad man tycker :)
    Hehe ja jag har valt att inte visa mig i bloggen, men kan säga att det finns en bild på bloggen där man ser mig från sidan. Tack, mina barn är mina änglar.

    Haha det får vi göra!
    Kram
    Mamma

Kommentera inlägget här: