Mamma80- Du vet vem

Helt otroligt.

Kategori: Allmänt







Denna kommentaren skrev jag på Dessies blogg för 2 dagar sedan. Jag ser inte själv vad som är så fel med denna kommentar. Jag kan säga att vissa av kommentaren jag fick efter detta var väldigt hårda. Ja jag gav svar på tal och detta för att vissa av dom som gick på mig har hållt på i flera dagar mot mig, och tro mig, JAG TAR INGEN SKIT! Det fick jag göra så det räcker i skolan och kommer aldrig mer igen att göra det. Det hela har nu slutat med att jah är den so folk ger sig på och anser vara den hemska. Men som ni ser här så finns det en del kommentarer som är helt beyond. Och nu tog jag inte dom värsta.
Har tagit bort namnen på dom so skrivit snällt, för jag vill inte att dom ska få skit för att dom skrev snällt till mig.

Detta är inte klokt!

Sen att folk drar in mina barn är så lågt och onödigt, och det värsta med det är att det är mammor som gör det! Inga barn har med detta att göra och det är så fånigt att dra in barnen. Hade velat se helt ärligt, dessa människor på riktigt. Kan lova att det inte varit så kaxigt då!

Men här ni ett kort utdrag av vad jag fick höra:

















Rätt komiskt när folk tycker man ska sluta kommentera och ta hand om sina barn, och dom själva sitter och gör exakt samma sak.
Men dom får inget ur mig mer nu. fasten mitt temperament gärna vill säga det ena och det andra.

KOMMENTARER:

  • .... säger:
    2014-01-07 | 23:50:06


    Mamma80 • för 2 dagar sedan
    Oj oj Joline, kan inte du och jag träffas på riktigt så ska vi se hur stöddig du är när du inte skyddas av dataskärmen. Och är man en tequilasupande mamma baraför att man festar engångn på 8 månader och man dessutom är barnledig för första gången på 2 år? Skaffa dig liv istället för att hänga på min blogg och sen sprida massa falska rykten.


    Mamma80 • för 2 dagar sedan
    Haha nej du här dricks det inte. Men du kanske ska fråga ISABELLA som aldrig stavar rätt.



    Mamma80 • för 2 dagar sedan
    Ja du stalker, nej. Besatt, nej.

    Tyvärr inga av dina amatör diagnoser stämmer och inte heller det du skrivit längre ner. Ha en bra kväll.


    Mamma80 • för 2 dagar sedan
    Isa har du skaffat stavningsprogram eller haha


    du verkar ju inte vara så mågen själv håll dig till sanningen

    Svar: Vad var fel med att skriva att dom skulle fråga Isa, då Hon skriver på en så stor blogg att jag är en tequilasupande morsa? Ja jag drack tequila 1 gång för vi var barnlediga i 4 dagar, vilket ALDRIG händer. Och ja jag skrev så till Isa för att hon gärna skriver idiotiska kommentarer om mig lite överallt. Vad med kommentaren till Joli e? Gör så att du som orka rota så mycket tar och kollar vad som utlöste den kommentaren. JOLINE var på mig i flera dagar, och ja jag träffar henne gärna i verkligheten så ska vi se vem som är stöddig sen!
    Mamma

  • Löjligt säger:
    2014-01-29 | 02:21:32

    Frågan är hur du orkar? Du VET att det blir diskussioner på dina kommentarer, och du njuter av att tjafsa tillbaks i dessa helt meningslösa argument , som när man var 15 och tjafsade på Lunarstorm och hetsade upp sig, sluta svara och sluta kommentera eller byt alias så löser det sig? Väldigt tydligt att du är arbetslös och inte träffar vuxna människor på dagarna eftersom du har tid med 3000 kommentarer på någon annans blogg .

    Svar: Jag undrar mer hur du orkar lägga din energi på mig. Varför ska jag byta alias? Det kan väl lika väl vara andra som byter attityd. Ja du vissa dagar önska jag att jag var arbetslös. Du kanske ska sluta vräka ur dig saker som inte stämmer, och sluta vara anonym här och på stoppa pressarna.
    Mamma

Kommentera inlägget här: