Mamma80- Du vet vem

Helt otroligt

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Har haft fullt upp som vanligt, och jag är arbetslös haha, jaja. Fick se att en viss person varit så ivrig att försöka "sätta" dit mig så den letade upp ett inlägg som jag skrev för något mindre än 2 år sedan, har jag för mig. Kan vara kortare tid. Där jag beskriver i MIN blogg vad jag tyckr och tänker och så där. Plus att jag beskriver att jag avbröt mina studier på Lärarhögskolan m.m och det var liksom INGET negativt med det, så vill endast tavka dig för att hjälper till att sprida min nlogg :) Jätte snällt verkligen.

Just det ja. Många som läser min blogg vet att jag ville tappa några kilon efter jag hade fött Kate. Jag kan nu tillkänna ge att jag har hått ner 12 kilon på ca 6 månader, lite mindre ca 5 1/5 månad. Började tappa mycket när Kate började på dagis. Så ni som kallat mig tjock och annat BRING IT ON haha!

Nej nu ska jag lägga undan kvällens gottis som blev:


Ha nu en trevlig kväll, nu ska jag kolla upp en grej så kan man kanske avslöja lite grejer här sedan :)

KOMMENTARER:

  • Patricia Karlsson - Militär tjej säger:
    2014-01-09 | 02:12:05
    Bloggadress: http://patriciakarlssons.blogg.se

    Åhh fyfan vad sugen jag blev på chocklad nu!!

    Fin blogg du har föresten =)

    Kika gärna in på min om du vill läsa om militärlivet som tjej ! :D

  • Anonym säger:
    2014-01-09 | 19:05:44

    Hej, hoppas att du har haft en bra dag. Tråkigt att du tackar för att någon sprider din blogg på ett negativt sätt. Vill du att arga, elaka och upprörda människor ska gå in på din blogg och se bilderna på dina barn, kanske kopiera bilderna och sprida vidare med elaka kommentarer eller dylikt? Om jag haft en blogg så hade jag velat att människor som gillar mig läste den, inte folk som stör sig på mig och ogillar mig. Hellre okänd än ökänd som man säger... Ha det bra, kram.

    Svar: Hejsan :) Ja det har jag absolut haft. Hoppas även du med har haft det :)Personen hade inte skrivit något om det inläggrt den tog. Och jag förstår absolut vad du menar och jag håller med. Jag jobbar inte på att få en storblogg eller något utan bloggar för att jag tycker det är kul och har det som en dagbok. Sen om folk kommer in här så är dom välkommna. och jag tror att är det så att folk tycker så mycket illa om mig så lär dom sluta att komma in här. Sen hur folk kan tro att dom vet så mycket om mig är sinnessjult för ingen som "bara" läst min blogg kan inte känna mig då inte ens hälften av mitt liv står här. Men tack för omtanken jag uppskattar den verkligen. Men tror dom tröttnat snart då dom inte får fler svar av mig på bloggen som skapat detta. Ha en jätte bra kväll kram.
    Mamma

Kommentera inlägget här: