Mamma80- Du vet vem

Helg med massa mys.

Kategori: Allmänt

Hej på er.

Jag vill börja detta inlägget med att tacka er söta som skriver så söta kommentarer till mig. Jag uppskattar varenda en. Dock har jag inte kunnat svara alla än då jag använder mug av blogg.se appen, men ska logga in vanligt i morgon och svara er personligen. Vill även tacka för peppande mail som några skickat. Underbara människor det finns.

Denna helgen har vi verklugen njutit av helgen hela familjen. Igår tog vi det lugnt och åt en jätte god muddag, kycklingfile med salsasås. Älsklingen sa att jag inte fick röra utan han skulle laga maten. Lyx! Och den blev supergod.



Idag åt vi en sen frukost, vid 9 ungefär, och efter det så satte vi i gång med veckostädningen. Och som att alla hjälpte till så blev vi klara snabbt. Vi var väl klara vid 12 och då åt vi lite lunch och sen tog vi på oss allihopa för att gå ut och åka pulka. Även vovven Ella fick följa med och sprang lös och vi lekte med pinnar. Gissa om alla barn och hund var glada och trötta när vi kom hem.

Väl hemma så somnade Kate och jag gjorde i ordning varm choklad. Kate vaknade lagom till den var klar så hon fick också nayurligtvis. och efter det har vi typ bara suttit i soffan :) Men det är skönt det med.

Nu börjar jag bli jätte trött så ska bara qdricka mitt te sen sova. Det kommer bilder från dagen antingen senare eller i morgon. Ha det gott och sov gott.

Just vi hade efterrätt idag:


Kommentera inlägget här: