Mamma80- Du vet vem

Fyndat!

Kategori: Allmänt

hej på er.
Herregud vilken magkatarr man haft. Men idag fick vi köpt medicin så hoppas det blir bättre snart.

Har fyndat lite idag med :) Jag älskar att handla när det bra priser och idag så gick jag in på vår Ica och kan lova att jag blev helt frälst haha. Det var massa grejer för 10 kr! Fick till och med en hel back med julmust för 10 kr haha, eller det tillkom pant men ändå :)

Jag handlade för 125 kr och det jag kom hem med var:

1.Back med julmust
2. Två paket med mix för Lasange.
3. Två paket mix för Lasangett.
4. 3 juicer

Samt mjölk och toalettpapper.

Vi använder endast halvfabrikat vid vissa till fällen så därav köpte vi detta då dom annars kostar 27 kr st. Så det var väldigt bra. Vi köper inte ens köttbullar utan gör dom själva för det är godare. Men vill man använda halcfabrikat så ser jag inget fel i det. Bara att vi tycker det är godare och vi får en trevlig stund med familjen när vi gör mat tillsammans från grunden.

Nu ska jag lägga barnen sen blir det tv för min del, vad hittar ni på idag?
Kommentera inlägget här: