Mamma80- Du vet vem

Sur dotter

Kategori: Allmänt

God morgon allihopa!

Ja jag ska snart traska till dagis med min underbart griniga dotter haha. Hon är jätte sur för att vi inte ska gå riktigt än och stora systrarna har redan gått till skolan.

Vaknade sent idag, kl 7, haha det är inte så vanligt 6 är det senaste jag brukar gå upp faktiskt. Det är en del som ska hinnas med.

Haha vi kom åå en sak vid frukostbordet idag jag och älsklingen men skriver om det sen. Vi fick ett litet skrattanfall faktiskt.

Nu blev det ett hoppigt inlägg men vile bara säga hej nu på morgonen för hinner inte uppdatera innan lunch idag, men nu vet ni det i alla fall. Nu ska jag klä på mig och sen gå. Men ha en riktigt grym dag så höres vi sedan!

Här är en bild på en mindre glad tjej haha.



Kommentera inlägget här: