Mamma80- Du vet vem

Morgonstund har guld i mun

Kategori: Allmänt



Hoppas ni har sovit gott! Det gjorde jag ända fram till halv fem haha. Men har sovit mina timmar och det är viktigast.
Nu sitter jag med en fralla och en tekaka samt ett stort glas med te och bara njuter medan mina älsklingar här hemma sover. Riktigt skönt att bara få sitta för sig själv ibland.

Just det ja, jag kan säga att jag är den största kaffe tanten på denna jord, men nu har jag inte druckit kaffe på 2 veckor. Så jäkla grym är jag. Har druckit kaffe sedan jag var 12 tror jag, med uppehåll under gravidieter, dock inte med alla. Men det känns så bra nu utan kaffet och det beroendet som det faktiskt är.

Idag ska jag hjälpa älsklingen med lite grejer men det är i stort sett klart. Sen blir det att byta sängkläder hos barnen och dammsuga här hemma. Visst att vår hund har kort päls men när vinterpälsen ska bort så hjälper inte det. Hundhår överallt är det. Blir tokig!

Hoppas ni får en riktigt bra dag och att ni som har lov får ett bra lov. Nu ska jag surfa runt lite sedan förbereda frukost till familjen.
Ha det bäst!



Ella vår Staff

KOMMENTARER:

  • Jonna säger:
    2014-02-19 | 11:47:12
    Bloggadress: http://www.adactajonna.bloggplatsen.se

    Jätemysig blogg och ett STORT grattis till att ni kommer få en liten till <3 Många kramar Jonna.
    Kika gärna in på min blogg om du har tråkigt

    Svar: Tack vad roligt att höra och jätte tack :) Kommer absolut kika in på din blogg!
    Kram på dig!
    Mamma

Kommentera inlägget här: