Mamma80- Du vet vem

Lunch!!!

Kategori: Allmänt



Hej alla fina!

Gud vad hungrig jag var nu haha. Som tur var så hade vi hemmagjorda köttbullar, potatis och gräddsås kvar sedan middagen igår så det var bara att värma. Följde faktiskt Gordon Ramseys köttbullerecept och dom blev supergoda och luftiga. Super!

Nu ska jag ta en paus från allt och bara slappa lite i soffan. Har gjort en hel del idag, så är lite trötter faktiskt. Eller har varit det sedan i morse och det är sådant man får räkna med lillen i magen.

Är det någon av er som vet en bra sida där man kan räkna ut hur lång gången man är? Tänkte jag skulle kolla det idag. Och ska ringa MVC i morgon bitti för inskrivning. Så får vi se om jag inte kan få den barnmorskan jag hade med tjejerna för hon är helt underbar! Jag kan verkligen prata om allt med henne så det är verkligen helt rätt barnmorska för mig :)

Men nu ska jag äta klart så vi ses sen igen. Ni får ha en bra dag allihopa.
Kommentera inlägget här: