Mamma80- Du vet vem

Helt otroligt!

Kategori: Allmänt

Ja det har väl inte gått att missa att jag är gravid här på bloggen! Men det finns ju så klart folk som gör allt för att smutskasta andra.
Nu är det en person som kallar sig Alicija på Dessies blogg som så gott som anklagar mig för att dricka alkohol med mitt barn i magen. Detta grundar hon på att någon läst på min blogg runt nyår att jag drack med min sambo EN gång när vi var barnlediga. Jag fick veta den 13 Februari att jag är gravid!

Detta visar ju bara hur inkompetent denna människa är. Jag dricker liksom inte ens kaffe under graviditeten! Åhhhh mina gravid hormoner svämmar över haha. Men det visar ju mer hur hon är som människa och inte jag.

Nu ska jag hämta mina barn på dagis men vi hörs sen igen!



KOMMENTARER:

  • my säger:
    2014-02-19 | 19:06:52

    Grattis till graviditeten! :)
    Den här personen verkar ju ganska så störd jaa, bara ger dig påhopp utan att veta något..

    Svar: Tack snälla du :) Ja bara för att man festade en gång på hur länge som helst och sen blir gravid så skrivs det att man har druckit under graviditeten. Jag skulle aldrig dricka om jag vet att jag har ett barn i magen. Men hon får hålla på om hon vill bara inte folk börjar tro på hennes påhitt. Ha en bra kväll!
    Mamma

Kommentera inlägget här: