Mamma80- Du vet vem

Hej

Kategori: Allmänt

Haha hatar dessa rubriker. Vet ju aldrig vad jag ska skriva där.
Just nu sitter jag och bara vilar mig lite i soffan. Bar ner en massa tvätt förut och lyfte lite andrs grejer så spänner lite i magen men det går över.

Ja som sagt så håller jag på med tvätten idag och tro mig detmär MYCKET haha. Men så är det att vara en stor familj.
Har även lagat lite lunch, blev bara ihop kok av fräst köttfärs som jag kryddade med grillkrydda, svart peppar och lite salt. Sen la jag i en blandning med paprika, ärtor och majs och till sist makaroner som jag kokat innan. Sen rör man bara ihop det i med en buljingtärning eller två beroende på hur mycket det är. Sen är det bara att äta, jag gillar att slänga på lite Aromat.

Nu ska jag till tvättstugan igen, phu!

Men vi höres sen igen!



Kommentera inlägget här: