Mamma80- Du vet vem

Härlig dag.

Kategori: Allmänt

Idag föe 10 år sedan mötte jag min älskling. Vi sågs tack vare en gemensam kompis och möttes i ett centrum och vi alla gick sen hem till mig, där åt vi pizza och snacka. Han tog smygfoton åå mig och jag märkte det och sa till han fast på ett lite skojsamt sätt. Då sa han att han tyckte jag såg ut som en riktig snövit i mina vita kläder och blonda hår.

Han fick gå iväg efter ett tag och det enda jag kunde tänka på var det varma leendet han gav mig när vi precis träffades. Minns fortfarande precis vad han hade på sig.
Vi bytte nummer.

Efter några dagar tog jag mod till mig att ringa honom och han kom på en kopp kaffe. Och vet ni vad, han har inte gått än! Haha det sa klick direkt och jag vet att den där dagen för 10 år sedan ändeade mitt liv och att jag redan då kunde säga till han, JAG ÄLSKAR DIG!



Kommentera inlägget här: