Mamma80- Du vet vem

En motig dag

Kategori: Allmänt

Ja idag har det inte varit en bra dag, men det är bra nu. Man kan inte räkna med att alla dagar är bra.
Har hjälpt älsklingen med lite grejer och nu är det bara att vänta, eller vänta är väl fel. Mycket som måste göras och jag hjälper han gärna med det.

Nu väntar jag bara på att kl ska bli 8 så jag får gå och lägga mig. Är hemskt trött idag och det är skit jobbigt. Fast det är ju också något man får räkna med när man har bebis i magen. På måndag måste jag till apoteket och fixa vitaminer där det även finns folsyra och järn. Tur man kommer ihåg vad man behöver.

Älsklingen har gått och tagit en öl med några kompisar, så gissa vem som INTE får sova jämte mig ikväll haha. Fixar inte lukten av alkohol när jag är gravid. Han får ligga med ryggen mot mig och så långt bort det går hahaha. Stackarn vad elak jag är. Men jag älskar han mer än något annat än då ♡

Nej nu ska jag leta efter sida så jag kan få ett hum om hur långt jag gått. Ha det bra så länge så hörs vi senare igen!



Kommentera inlägget här: