Mamma80- Du vet vem

Dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

Hej på er.
Ja det var inte igår jag blogga. Men har inte haft energi för något på ca 3 veckor. Jag brukar alltid vara full av fart och fläkt men nu är det nåt som fel så ska till läkaren i morgon. Claudias kompis mamma kollade blodtrycket på mig förut och då var det lite lågt tyckte hon, så hon rådde mig att gå till läkaren, så det ska jag göra i morgon.

Jag har haft väldigt allvarligt lågt blodtryck innan och blev då medicinerad för det. Vilket inte är så vanligt att man blir. Och jag vilm inte må så som jag gjorde då igen. Fy det var hemskt. Minns att en dag så svimmade jag 3 gånger på 5 minuter. det var hemskt. Inget jag vill uppleva igen.

Så i morgon blir det läkaren.

Men nu vet ni varför jag är frånvarande. Är helt orkelös, vill sova hela tiden, yr och ser små vita fläckar framför mig när jag reser mig upp. Ja inget kul alls.

Hoppas ni mår bättre och att ni får en bra kväll allihopa!



Den snygga tröjan hittar ni på www.locolife.se

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2014-02-12 | 18:34:09

    Herrejävlar! Är det du? Så snygg! Drömutseendet ju.

    Svar: Haha tack snälla, men nej det är inte jag. Men utseendet hon har är som du säger drömutseendet :) Du får ha en jätte bra helg.
    Mamma

Kommentera inlägget här: