Mamma80- Du vet vem

A busy day, all day!

Kategori: Allmänt

Hej hopp....
Vilken dag! Känns som att hag inte gjort annat än sprungit runt.
Älsklingen är sjuk så han har fått legat nästan hela dagen, så nu hoppas vi att han är bättre i morgon. Kate var hemma sista dagen idag, skönt att hon ska få komma och leka med barn i sin ålder i morgon. Både jag och älsklingen tycker det är jätte viktigt att barnen får gå på dagis, då dom fpr en helt annan stimulans än vad man ka ge hemma. Dom får lära sig det sociala på ett väldigt bra sätt och dom får leka med kompisar som är lika gamla som dom själva. Detta är nu våra värderingar alla behöver inte tycka detsamma :)

Till helgen kommer min pappa på besök med sin familj. Eller hans fru och jag hoppas mina bröder ska med. För Claudia fyller 7 år på Fredag så vi börjar med ett litet familje kalas. Sen ska vi även bjuda hit älsklingens familj och förmodligen ha barnkalas.
Hennes present är redan avklarat men det avslöjar vi när det är dags.

Nej nu måste hag sova äe jätte trött verkligen. Men i morgon ska jag försöka hinna med bloggen igen :)
Ha det bäst!



Kommentera inlägget här: