Mamma80- Du vet vem

Svar på Frågestunden!

Kategori: PERSONLIGT

 
Här kommer alla svar på era frågor ni ställde i fråge stunden!
Tack för era frågor och hoppas det blir ännu fler i nästa! 
 
Hur många barn har du? 
Jag har 3 döttrar, Claudia, Jennifer och Kate.

Hur gammal är du? 
Jag är 33 år.

Hur många tatueringar har du?
Jag har 2 st tatueringar. Den ena föreställer min morfars namn ihop med ett katolskt kors, den sitter på höger över arm. Och på vänster arm har jag min mammas namn och hennes födelse och döds datum. 
 
Hur gamla är dina barn?  
Claudia är 6 år, Jennifer snart 5 och Kate har precis fyllt 1 år.

Var skulle du vilja resa? 
Jag vill gärna resa till Filipinerna med barnen när dom blivit lite större. Men jag skulle gärna vilja få resa till Italien, Paris och Rom på en romantisk resa med min älskling också, utan barn ;) 
 
Hur kändes det att föda barn? 
Haha, ja du. Nu har jag haft väldigt "lätta" förlossningar mot många andra. Dock så gick det väldigt fort nu den sista med Kate. Vi var inne vid tio i ett på sjukhuset och 3 minuter över 3 var allting klart.
Sen hur det känns, hmm, det är svårt att förklara. Visst gör det ont så in i H*****E, ungefär som om du är sten hård i magen, fast 100 gånger värre. Men så fort man får sin lilla bebis på magen eller bröstet så försvinner smärtan. Det går över jätte fort.
 
Detta var dom frågor jag fick denna gången. Jag kommer absolut att ha fler frågestunder och är det så att du ville frågat något denna gången men inte gjorde det så är det fritt fram snart igen :)
Tack igen för era frågor! 
 
Vila i frid min älskade mamma. 1952-2003
 
 
Kommentera inlägget här: