Mamma80- Du vet vem

GLAD PÅSK!

Kategori: Allmänt

 
GLAD PÅSK TILL ER ALLA! 
 
Hoppas att ni har haft det riktigt bra. Har varit borta ett tag på grund av många anledningar men mest på grund av jobbet. Då jag jobbar väldigt mycket och samtidigt ska vara mamma/fru och ta hand om allt och mig. Men ska verkligen försöka bättra mig nu med bloggen. Har sett att det är ganska många kvar som kikar in och det är ju jätte roligt :) 
 
Men jag kommer att komma med ett roligare inlägg senare för nu ska det fixas med Påsk lunch! 
 
Ha det super bra idag allihopa! 

KOMMENTARER:

  • Sandra - Med en fästman på Kumla säger:
    2013-04-01 | 11:08:54
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Hoppas ni hade en mysig påsk, var det några påskkärringar hemma? :) Själv "firade" jag faktiskt inte min, har inte gjort det de senaste åren. Men jag var ju hos T skärtorsdagen & långfredagen det gjorde mitt och han fick faktiskt ner mig en hel del <3

    Hur är det med dig? Stressa inte ihjäl dig. <3 Kram


  • Sandra - Med en fästman på Kumla säger:
    2013-04-04 | 11:34:32
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Hej! men åh vad mysigt att leta påskägg :) Ne facebook är inte något för mig men förstår att ni behöver en för shoppen! Har dock skaffat mig en instagram nu haha .. Får se vad jag tycker om det, på ett sätt känns det bättre eftersom det "bara" är bilder + jag behöver inte följa massor av folk jag inte bryr mig om som jag gjorde på fb.. Men vi får väl se!

    Det är okej med mig :) Har överskottsenergi, tror det är solen som gör det. Håller på med jobbig utredning på psyk som tar mycket på skallen men det går.. Rullar på, vill bara att det ska bli maj så jag kan träffa T igen. :) Hur är det själv? <3

    Tack och detsamma, det hoppas jag du vet! :) Kram

  • Sandra - Med en fästman på Kumla säger:
    2013-04-05 | 17:43:20
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Åååh, var bara tvungen att kika in och berätta att VI FICK LÄGENHETEN! 23 timmars besök here i come!! :D Är så lycklig. var tvungen att slänga ur mig det till någon som bryr sig :D haha.. Känns helt overkligt!

    Hoppas du får en lika bra fredag som mig <3 Kram

  • Lina säger:
    2013-04-07 | 14:29:40
    Bloggadress: http://linawestrins.blogg.se

    Klart vi förstår att din tid inte räcker till ibland! Kram på dig :D

Kommentera inlägget här: