Mamma80- Du vet vem

Allvarligt ge er!

Kategori: Filmtips, PERSONLIGT

Ok nu börjar jag tröttna. Ni som klagar på att jag har bilder på mina super fina barn uppe på bloggen, ni behöver inte kolla in här mer om det inte passar! Fattar inte vad det är för fel på folk. Jag menar det finns hur många bloggar som helst där mammorna lägger upp bilder på sina barn och det gör även jag. 
 
Jo visst det har varit massa tjafs på en viss blogg, men tro mig, så allvarligt är det inte! Plus att nu är dom tjafsen borta för jag lägger ingen mer enrgi på det och det verkar inte heller dom andra inblandade göra. Och även om dom skulle göra det så gör inte jag det. Färdig diskuterat! 
 
Nu börjar snart Cable Guy på 4an tror jag att det var och den är ju så jäkla rolig så den ska det tittas på. Just nu sover hela familjen så sitter själv, men det kan vara skönt ibland det med. Men mysigt när man kan sitta med sin älskling på kvällarna och titta på en film och dricka thé och ta en toast :) Det är min favorit Fredag/helg :)
 
Nu när jag pratar om att mysa med sin älskling så blev jag jätte glad för en tjej som jag blivit vän med över bloggen som snart ska få träffa sin älskling för första gången på 6 månader och få ge han en kram! Så som hon och han har kämpat! Dom har en kärlek starkare än betong tror jag faktist. Jag är jätte glad för dig tjejen du vet vem du är ;) 
 
Ta hand om er nu allihopa så höres vi sen eller i morgon igen!
HA DET BÄST! 
 

KOMMENTARER:

  • Lilian säger:
    2013-01-11 | 20:54:28

    Som sagt, alla är vi olika. Jag skrev bara att JAG skulle aldrig våga lägga ut bilder så på en blogg. Du skriver och kommenterar till allt och alla då får du också faktiskt ta att folk kan reagera. Herregud människa, precis som du så har vi alla rätt till en åsikt som du alltid brukar vara så snabb att påpeka ;)

    Svar: Ursäkta mig men vem är du? Jag har inte diskuterat med någon på 2 dagar så varför kommer du in här nu och provocerar för?? Här är din kommentar som jag svarade på:

    Tycker absolut du ska skaffa dig en mer "hemlig" blogg. Har svårt att förstå att ,man vågar lämna ut sitt liv så här när man har barn, känns inte rätt mot dom :( plus att det finns en hel del knäppgökar där ute och du gör dig ju inte direkt populär i olika bloggar

    VAR står det att du menar dig själv??? INGENSTANS!

    Vi alla har absolut rätt till en åsikt, det säger jag inte emot. Men det där var ingen åsikt precis!
    Men sluta du att skriva mer till mig så ska du se att du inte får nåt av mig heller ;)
    Mamma

  • Lilian säger:
    2013-01-11 | 22:31:15

    Tycker fortfarande att det är fel och oansvarigt !!!

    Svar: Men Lillian då kan du gå in på varje mammablogg och skriva det till dom med då ;) Tro mig INGEN kommer lyssna på dig. För så länge man inte lägger upp opassande bilder så är det inte någon fara. Men däremot om man är dum nog och lägger upp bilder där barnen är nakna och man ser allt, då är det opassande! Men något sådant hittar du inte på mina barn!
    Mamma

  • Tina säger:
    2013-01-11 | 22:34:42

    Tryckerit fortfarande det är fel att lämna ut sina barn !!

    Svar: Ok, men då kan ju även du skriva det till alla mamma bloggar runt om i världen. Sen stör det dig så mycket så behöver du inte kolla in här mer ;) Så enkelt är det :)
    Mamma

  • Artikelkatalogen Fria-katalogen säger:
    2013-01-12 | 06:50:59
    Bloggadress: http://fria-katalogen.se

    Den svenska avundsjukan. Inget mer med det.

    Svar: Ja jag är beredd att hålla med faktist! Så tråkigt.
    Mamma

  • Charlotte säger:
    2013-01-12 | 07:53:35
    Bloggadress: http://enmammasliv.webblogg.se

    Hahaha Lilian och Tina så dum är du! Nu kommer din IP upp på bloggen om du fortsätter! Du får ju byta IP adress om du ska skriva med två olika namn ditt jävla huvud!!!

  • jejje säger:
    2013-01-12 | 13:05:59
    Bloggadress: http://mammajejje.blogg.se

    hej!! haha till och med jag lägger ut bilder på mina barn.. förstår inte varför dom hackar så på dig hela tiden... avensjuka personer!! du skall få min nya blogg när vi träffas vill inte skriva ut den här.. tycker absolut att du skall skaffa en privat blogg :) ta hand om er så hörs vi kram jejje

  • Sandra säger:
    2013-01-12 | 15:31:16
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Men aw vad go du är! <3 Haha jag har fortfarande inte smält det tror jag.. och börjar bli jättenervös! Haha, inte ens bokat tiden än men nervös ändå.. Ska iallafall åka dit nästnästa vecka, mina föräldrar är i Kina nu i en vecka så har ingen hundvakt annars hade jag åkt på en gång! :) 6 timmar är massa tid för oss, speciellt nu för jag ska boka TVÅ dagar i rad, alltså ska vi ses 12 timmar på två dygn, är nästan lika lång tid som vi träffats på ett halvår. Helt sjukt! Haha kommer inte förstå att det är sant försen jag står där i hans armar :P

Kommentera inlägget här: