Mamma80- Du vet vem

Sjukt barn och en trevlig helg!

Kategori: Filmtips

Hej hej!
Hoppas allt är bra med er och att ni inte drabbades så hårt av stormen som verkade hålla på i hela Sverige igår. 
Själv har jag haft fullt upp sedan i Lördags. Så tänkte berätta lite om min helg och början av veckan :)
 
Lördag:
Då var vi uppe med tuppen och fixade i ordning lite innan min BFF och hennes familj kom på besök. Och självklart var det lika roligt som alltid. Sen gick jag och BFF en liten promenix som vi alltid gör utan barn och bara snackar av oss sådant som måste få komma ut. Efter ett tag så gick vi hem igen och då fixade vi i ordning Thai kyckling :p Så jäkla gott! Maten gick hem och alla åt som hästar. Mätta och belåtna så åkte våra vänner hem igen. Men ack så kul vi har ihop det kan jag ju säga! Love you BFF!!!
 
Söndag:
Japp då var det tvätt på schemat för hela slanten. Men så kom vi på att det var Halloween firande i byn så det var bara att trampa ut i skogen med Jennifer och Claudia och gå bingo/tipspromenad. Man skulle även räkna spöken som hängde runt omkring i skogen. Det var även en fiskedamm mitt inne i skogen där barnen fick kritor, ett litet block och en choklad kaka. Barnen var jätte nöjda och gissa om att dom somna gott när vi kom hem. Hehe det gjorde även jag vid 24 tiden haha. KOllade på en riktigt rolig film i alla fall International Security, så jävla rolig. HAr ni inte sett den så se den! 
 
Måndage:
Ja då var barnens kusiner här och vi gjorde lite kladdkaka som vi åt plus att jag fortsatte med tvätten. Sen så var det faktist inte mycket mer i går förutom att jag jobbade en del. 
 
Tisadg (idag):
Idag vaknade jag och det var ganska lugnt. Hos oss i alla fall. Hände lite grejer i byn som inte var lika kul men inget jag vill dra upp i bloggen. Sen skulle vi äta lite lunch efter älsklingen hade varit ute med dom två stora tjejerna. Så ser jag att Claudia börjar gråta och säger att hon har ont i halsen. Tyckte hon var hes idag mn reagerade inte mer på det. Men när hon sa att hon hade ont i halsen så kikade jag och kände :( Sa direkt att hon hade fått halsfluss och mycket riktigt det var det. Det var bara att gå til vårdventralen och träffa en sjöterska och sen fick vi Kåvepenin utskrivet. Usch och fy min stackars tjej. Men jag är glad att jag gick så tidigt så det inte hann bryta ut ordentligt. Men läkaren sa till mig att det kommer förmodligen att bryta ut ordentligt med feber och skit i kväll så vi har laddat med alvedon. 
Hoppas hon klarar sig nu! 
 
Men lite senare kommer det komma upp ett inlägg med bara bilder från helgen fram till i dag! Det får ni ju inte missa, ;) Så kom tillbaka sen så finns det mycket att titta på och kan ni så kolla på filmen jag tipsade om ;) 
 

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2012-10-30 | 19:36:10
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

    Den 1 december ordnar jag bloggträff i skåne.
    Vore kul om du vill komma. Läs mer på länken nedan

    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/kategori/205035-bloggtraff/

  • Sandra säger:
    2012-10-31 | 21:42:00
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Men gud vilken underbar helg ni verkar ha haft :) så mysig! Men som sagt tråkigt att barnen blivit sjuka nu.. Hoppas det ger sig snart och att ni får en bra vecka.
    Kram

Kommentera inlägget här: