Mamma80- Du vet vem

HAhaha

Kategori: Allmänt

Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga. Skrev ett långt inlägg i morse om att jag kontaktat Improveme angående Kissies användning av vissa ord som jag och många med mig tycker är väldigt väldigt fel. Så fick man ju självklart en sån där ironiskt rolig kommentar från någon som satt på Gjutjärnsgatan tidigare idag ;) 
 
Jag vet inte men bryr absolut inte ett skit om nån skriver sådana gejer till mig, jag skrattar bara åt det. Men det var rätt kul att man kunde se exakt vilket hus personen suttit i :) Kanske åker och besöker dig nån dag ;) Så kan vi ju säga hej :D 
 
Kommer strax tillbaka! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-11-30 | 18:14:28
    Bloggadress: http://www.lovingnovember.blogg.se

    Sv: Jaha okej vad synd :( jag hoppas att din helg kommer att bli bra också! :D. Men jag menar det borde ju vara liiite bättre att ha ett eget företag. När det gäller utbildning osv. Men det kan ju vara stor press kanske på mycket.

Kommentera inlägget här: