Mamma80- Du vet vem

HÄRLIG FRUKOST!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart lämna Claudia och efter det så ska jag köpa en riktigt god frukost. Lite ägg, bacon, korv och nåt bröd. Ska bli så gott!!
Bilder kommer så klart!

Ursäkta mitt spel här på bloggen i morse, men förstår mig verkligen inte på folk som inte kan vara glad för andra och som beter sig som småbarn fasten dom är vuxna. Istället så blir dom helt gröna i huden och går runt och är griniga.
Tråkigt liv det måste vara för sådana människor.

Jag gläder mig åt när det går bra för folk och när dom åstadkommer nåntig bra. Och framförallt när personen har haft det väldigt svårt innan. Sen så mår även jag bra av att inte gå runt och vara avundsjuk och grinig för att det går bra för andra. Nycket bra med andra ord.
Så är du sån som är avundsjuk på folk som lyckas i livet, lägg ner det för det gör bara så du själv blir nerdragen i skit.


KOMMENTARER:

  • - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - - säger:
    2012-06-07 | 08:19:19
    Bloggadress: http://thaipinnen.se

    åhh vad god frukost :D

Kommentera inlägget här: