Mamma80- Du vet vem

FICK RUSA!

Kategori: PERSONLIGT

Hej allihopa!

Sorry för dålig uppdatering, men fick rusa iväg i sista sekund och åka in till stan och göra ett ärende. Passade även på då att träffa min vän Mizz D för en kaffe! Även hennes mamma fikade vi med, som vanligt, haha hon är verkligen en i gänget. Gillar dom allihopa jätte mycket.

Man säger att det är svårt att hitta VÄNNER när man är vuxen, men i Mizz D så hittar jag hittat en vän som jag faktist litar på till 100% och jag tror det är ömsesidigt, hoppas det i alla fall :)
Sen har jag två till som är vänner till mig och det är BFF och J, dom båda har jag kännt i mer än 15 år, och det är guld värt!

Nu ska jag ta och äta och slänga mig i duschen för jag stinker skit! Helt ärligt, förlåt för ärligheten men så är det haha.


KOMMENTARER:

  • ANGELICA.BLOGG.SE ♥ säger:
    2012-06-04 | 19:14:46
    Bloggadress: http://angelica.blogg.se/

    hihi vad trevligt att hennes mamma fick vara med :D



    SVAR: Självklart får du låna idén :D Skulle vara roligt att läsa :)

  • Maria en Norrlandsblogg säger:
    2012-06-04 | 20:47:04
    Bloggadress: http://mariaenliten.blogg.se/

    Sv tack så mycke :)

Kommentera inlägget här: