Mamma80- Du vet vem

En bra dag :)

Kategori: PERSONLIGT

Blir ett sent inlägg idag.

Ja dagen har varit fylld med trevliga inslag. Började med att jag påbörjade städningen, fick dammat bokhyllan i alla fall :) Plus att jag hade gamla favoriter som sprutade ur högtalarna :) Nostalgi på hög nivå hehe.

Sen kom älsklingen ed två komppisar och dom började spela XBOX Kinect och en av dom ville möta mig i boxning, men det ångrar han nu TRO MIG, haha, knockade han 3 gånger. Så här vart han mobbad ordentligt av dom andra grabbarna.
Sen började jag med grillen och fixade mat till oss allihopa, då ramlade det in 2 kompisar till, så dom fick också sätta sig och äta när maten var klar.

Etfer maten vandrade jag med barnen bort till en vän i närheten och vi drack kaffe och snackade massa strunt. Efter några timmar där så blev det en promenix hem till oss och kompisen följde med. Här blev det lite mer kaffe och mer skitsnack, eller ja ni vet hur tjejer är. Man snackar om allt mellan himmel och jord. Plus att jag visa henne lite med Remby.
Vi kanske ska träffas i morgon igen, får se hur det blir.
Tack J för en jätte trevlig stund!

Nu blir det nattis för mig, men jag kommer med nya bus i morgon! Ska även se om det inte kan komma upp en video också :)
Sov gott nu så ses vi i morgon!




Kommentera inlägget här: