Mamma80- Du vet vem

WOKED UP THE NEXT DAY...

Kategori: PERSONLIGT

Ja vaknade igår och var helt knockad av förkylning och feber. tror att jag gjorde för mycket dagen innan. Men så är det.
Igår vilade jag halva dagen och sparade krafter till att göra klar Claudia för kalaset, men då ringer flickans mamma och säger att hon som skulle ha kalaset har blivit sjuk :( Usch fy stackarn. Men det blir kalas nästa helg i stället så det blev ju bra i slutändan ändå. Istället fick Claudia gå till sin kompis och leka i 2 timmar ungefär. Och då passade jag på att baka bröd och laga mat.

Sen var det pang fall igen efter att jag hämtat Claudia och ätit. Så låg jag framför tvn resten av kvällen. Men ni kanske förstår varför det inte var någon uppdatreing igår i då.
Idag blir det lite bättre, ska vila mig en stund sen bara för är jätte trött. Kanske dags att ta järntabletterna igen.

Men nu ska jag fixa lite tvätt har en del att vika som jag tvättade igår.

Hörs senare...
HA DET BÄST!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: