Mamma80- Du vet vem

VIKTHETSEN LEDER SNART TILL DÖDEN!

Kategori: Allmänt

Nu har jag tröttnat på den där DennisM TOTALT!
Så långt att jag skrev en kommentar till idioten, ja för det är han, som jag riktade mot han men inte riktigt skre för att han inte ska ta bort den. För skriver man något elakt mot honom eller hans nära och kära så tar han bort det.

Kommentaren jag skrev ser ut så här:

Jag hatar människor med stora näsor och små gris ögon. Ni vet sådär så dom ser halv stängda ut hela tiden. Fattar inte hur man kan tro att man är snygg när man ser ut så! precis så illa somn DennisM tycker om "feta" människor tycker jag om folk som ser ut som ovannämnda!

Tur att man kan operera det, tycker minst en person som ser ut så borde fixa det!

Haha, gissa vem jag tycker ser ut så!!!!

För att det är så jag tycker han ser ut. Men jag HATAR inte att människor ser ut så, för alla har sin skönhet. Jag är verkligen inte den som dömmer folk efter utseende. Jag är själv inte finast på jorden, för det är ingen!
Men däremot stör jag mig VÄLDIGT mycket på orättvisa, elakheter och liknande. Och nu har jag tröttnat helt på DennisMs mobbning mot större människor. Eller saken är att han tror att han bara riktar sig mot större människor men det gör han inte.

Det senaste nu är Lår som går ihop, har man det så är man fet. Det stämmer inte någonstans! Jag var 170 lång och vägde 43 kilo och min lår gick ändå ihop! och det är jag inte ensam om. Det beror på helt och hållet ens kropp. Kvinnors kroppar ska vara svarvade och kurviga, sen om man har lite mer kött att ta på eller inte det spelar ingen roll.

Har tröttnat helt och hållet nu på den kropps fixeringen och vikt hetsen som är ute på dom flesta bloggar. Det finns så många tjejer som inte inser faran med alla dessa dieter och liknande som vissa bloggare lägger ut. Många tjejer i åldrarna 11 och uppåt spyr dagligen för att dom tror att dom inte är smala nog. DETTA ÄR FEL!
Och det är till en stor del upp till dom stora bloggarna att ändra synen på kroppar. Och då mot det hälsosammare hållet.
Det är farligt att vara för smal och även farligt att vara för stor. Men man behöver göra så nån mår sämre än den redan gör.

Detta är mina tankar tycker ni som jag eller inte, det spelar mig ingen roll. Ni får gärna tycka till om detta!

Kommentera inlägget här: