Mamma80- Du vet vem

Snart 2013

Kategori: Allmänt

Ja nu är det inte långt kvar :) Bara en och en halv timme kvar tills det är nytt år. Känns väldigt spännande att gå in i det nya året med massa planer för det. 
Idag satte vi även upp 2 mål som vi ska satsa på att fixa 2013 eller i alla fall påbörja med, Älsklingen ska ta sitt körkort och när han gjort det så ska jag fixa tänderna. Antagligen så blir det inte av detta året men det är något so vi kommer börja spara till 2013. 
 
Tänkte lägga upp lite bilder från året som gått och det blir absolut fler i morgon men här kommer en liten start! 
 
15 Januari:
Då lades bilden på vår bebis upp :) Ni hittar inlägget HÄR. Var så lycklig över denna lilla bebis. 
 
2 Februari:
Whitney Houston dog :( Tråkigt och sorgen var stor världen över!
 
13 Mars:
Tjejen med den håriga armhålan i melodifestivalen blir rikskänd efter tv zoomat in hennes hår under armarna. Tragiskt att folk inte får se ut som dom vill. Lina, som hon hette, blev smutskastad av många bloggare där i bland DennisM.
Hon rakar sig inte under armarna – och står för det.
 
24 April:
Dom nya sedlarna avslöjas och visas upp offentligt.
År 2015 väntas våra nya sedlar komma ut. (© År 2015 väntas våra nya sedlar komma ut.(Sveriges Riksbank))
 
31 Maj:
Jag lägger upp min första Videoblogg nånsin :) Ni får klicka på länken för att komma till inlägget och se filmen :) 
 
6 Juni:
Min yngsta bror tar studenten! Duktig kille :) 
 
7 Juli:
Gör en tårta för Jennifer som fyllt år och jag blev super nöjd med den. Fick mycket komplimanger för den. Jennifer ÄLSKADE den! 
 
21 Augusti:
Tar världens mysigaste bild på mina stora flickor :) <3
 
17 September:
Dagen då jag börja tycka folk var överjävliga mot en viss bloggerska. Det var nu som jag började följa henne och har försökt att vara snäll mot henne, men även säga om nåt är fel. Men folk där inne är CRAZY! Läs inlägget HÄR
 
 
29 Oktober:
I år var det 13 år sedan brandkatastrofen var och det är lika tungt varje år. Förlorade 21 vänner i den branden :( Och då var man bara 18 år. Några av dom hade jag kännt sen jag var 5 år gamal och även yngre. Vissa hade man kännt sen man gick i 9an. Så det var en väldigt jobbig period i mitt liv! 
 
17 November:
Den svenska Hiphopen slår igenom med dunder och brak när Malcolm B i stort sett tar över XFactor. 
Malcolm%20Brandin%20-%20Jag%20saknar%20dig
 
7 December:
Drar igång min allra första tävling jag har i samarbete med Onlinepynt.se Tack till er igen för detta det var riktigt kul! 
 
 
Det var lite blandat från mitt 2012. I morgon kommer det mer men med ämnet "Det som jag håller nära hjärtat" 
 
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! 

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2013-01-01 | 20:36:58
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Kul att kolla tillbaka på året, det händer så mycket som man glömt bort. Vad hemskt att du förlorade så många vänner under den tragiska branden, förstår att det blir extra jobbigt varje 'årsdag' :(

    Ni har bra mål iallafall, mitt mål är också att ta körkort i år. :) Vad är det du ska fixa med dina tänder?

    Hade ni en trevlig nyårsafton, hur går det med nacken/ryggen? Hoppas det blivit lite bättre. Kramar

Kommentera inlägget här: