Mamma80- Du vet vem

Hej på er!

Kategori: PERSONLIGT

Hoppas allt är bra med er :)
Själv sitter jag och är jätte stel i nacken och har små ont för jag var iväg i går och när jag skulle hem med bussen så tvärnita bussen. Alla i bussen bara slängdes fram och nu så är det som det är. Busschaffören frågade inte hur det gick eller bad om ursäkt eller nånting utan sa bara att det var et rådjur som sprang över vägen. 
Visst snällt att du tänkte på rådjuret men dina passagerare då? 
 
Aja får se om det går över annars blir det väl läkaren :( Fy svägerskan har ju whiplash och det vill jag INTE ha. Men det är säkert bara att det blev sånt tvär stopp så det går säkert över :) 
 
Ja som ni ser så är klockan bara 5 på morgonen när detta skrivs. Kunde inte somna om efter jag gett Kate en flaska. Hon brukar sova hela natten fram till 6 men idag var det lite extra hungrigt. Sen hade jag vaknat lite innan som att jag hade ont. Men ja that´s life. Då somnar jag tidigt och gott ikväll! 
 
Nej ska kanske ta och titta på lite tv och kanske somnar om vem vet! Men vi höres senare igen då det kommer lite bilder också :) 
 
 
Kommentera inlägget här: