Mamma80- Du vet vem

BILLIGT OCH BRA!

Kategori: BILLIGT &BRA

Var ju som sagt iväg i går och handlade hem lite mat och annat, var bland annat inne på NETTO, där man alltid kan hitta fynd. Den här gången hittade jag ett Schampoo och Balsam som jag använde när vi var i Göteborg som var älsklingens mammas, men jag trodde det var svin dyrt, för det luktade riktigt gott och var jätte bra för håret, även för barnen som kan få tovigt hår. 
 
Men när jag gick på NETTO igår så hittade jag samma Schampoo och Balsam plus Duschkräm. Gissa vad en stor flaska kostade..... 9,90 kr HELT OTROLIGT! 
Detta bevisar att man behöver inte alltid köpa dyra grejer för att det ska funka.
 
Märket är Be Well, och funkar verkligen jätte bra.
Så har ni vägarna förbi NETTO passa på att kolla efter detta schampoot du kommer inte ångra dig! 
 
 
Testa, det är ju inte dyrt ;) 
 

KOMMENTARER:

  • ida säger:
    2012-08-11 | 11:47:56
    Bloggadress: http://idawargs.se

    Hej Charlotte! Skrev ett inlägg om det för några dagar sedan --> http://werun.se/idawarg/2012/08/08/bli-av-med-sotsuget/#disqus_thread

    har du svårt att ta tag i det själv skulle jag rekommendera att ta hjälp av en kostrådgivare där du bor eller beställa kostschema av mig så coachar och pushar jag dig :)

    Lycka till! :)

    Svar: Tack så jätte mycket för svar :) Trodde inte det skulle bli nåt svar :)Ska läsa ditt inlägg ordentligt och testa med det först och funkar inte det så får jag följa ditt andra råd.
    Tack igen!
    Hoppas du får en riktigt bra kväll.
    Mamma

  • Evelina säger:
    2012-08-11 | 15:17:47
    Bloggadress: http://dreamofme.blogg.se

    Sv: tack! :)

Kommentera inlägget här: