Mamma80- Du vet vem

KONSTIGT, FÖR VISSA.

Kategori: PERSONLIGT

Som jag berättade igår så var jag i ett gammalt Tingshus från 1800-talet.
Vi skulle kolla i lite olika protokoll från 17-1900 talet.
Så stod vi i källaren där dom hade alla gammla papper och så.
Plötsligt känner jag hur någon tittar på mig bakifrån, så självklart vänder jag mig om för att titta vem det är, eftersom jag inte sett vem som gått bakom mig.
Det var bara det att det var ju ingen bakom mig! Det var en vägg och en stol.
Kändes lite skumt men skakde av mig det ganska fort.

Efter en stund så får vi gå in i den gammla tingssalen, när jag gått två tre steg in så känner jag en lustig känsla i hela kroppen. Det liksom pirrade och kände mig nästan nervös, men jag vistte att det var liksom inte mina känslor.
Känslan blir starkare för varje minut och jag började känna mig lite yr men ändå inte, kan inte riktigt berätta hur det kändes.
Jag kände att jag ville gå närmare den dörr där dom fört in fångarna förr. När jag stod framför den så fick jag en rysning. Huvudet kändes lite tungt och jag bestämde mig för att gå ut där i från.

Känslan satt kvar tills vi gick där i från och vi kommit ut på utsidan.

Det var verkligen en häftig känsla, kändes som att någon ville mig något på något sätt.
Låter säkert jätte konstigt för er som inte tror på sånt här.
Men jag tror, och det gör nog mig mer mottaglig av detta.

HAR NI KÄNT NÅGOT LIKNANDE NÅGON GÅNG?

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: