Mamma80- Du vet vem

FATTAR INTE....

Kategori: Allmänt

Kan inte förstå mig på folk i bland alltså.
Dom säger att dom ska göra en sak men gör en annan, skit ungar ärligt.
Är så trött på folk som är yngre och tror dom är så jävla mogna, men i själva verket är dom småbarn.
Beter sig som dom vore 12 eller nåt men domär igentligen 23.

Men men, så är det med vissa, inte alla men en del.

Idag blir jag hemma med tjejerna för Jennifer är fortfarande jätte förkyld.
Skulle ha grupparbete hela dagen, så hoppas min grupp förstår.
Men samtidigt så vet dom att jag alltid gör mitt jobb.

Jag ska läsa lite mer i JAn Giullous bok om IB affären på 70 talet.
Väldigt intressant om jag ska vara ärlig.
Sen skriva det, sen hoppas jag att dom i min grupp kan skriva ut det i skolan åt mig.
Ska bara få tag på dom hehe.


Nej nu ska jag bara göra en sak sen blir det till att arbeta.
Lägger upp mitt arbete sen så kan den som är intresserad läsa om IB-affären.

HA det bäst!

Kommentera inlägget här: