Mamma80- Du vet vem

MYS PYS

Kategori: PERSONLIGT

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/



God morgon.
Igår hade jag och familjen det jätte bra.
Först så tog vi en promenad hela familjen med hunden. Gud vad hon sprang Ella, hon är ett sådant energi knyte så det finns inte. Man kan inte tro att hon är 6 år, och helt plötsligt blir hon lite valpig, underbar är hon.

När vi kom hem så somnade barnen en stund och jag tänkte översaka dom såjag ställde mig och gjorde massa pannkakor. Det var uppskattat för allt var slut.

Efter dett så närmade sig kvällen och då var det dags att duscha barnen och fläta hår och klippanaglar, så mycket som ska göras. Men dom blev rena och fina =)

När barnen hade lagt sig så tänkte jag att jag skulle överraska gubben med lite hemspa. Har aldrig fått göra det innan men denna gången gick han med på det. Det blev en rengörande ansiktsmask med massa C-vitamin och ett fot bad med filning klippning som gick ingick. Älsklingen behöver inte fila fötterna men gjorde lite ändå för döda hud celler det  har alla.
Han blev nog lite förvånad när han upptäckte att et faktist var avslappnande med sådant här, för han soman gott sen =)

JAg gjorde en mask på mig själv och tog ett fotbad jag med samt filade, och jag har tyvärr problem med mina hälar som är hårda och i bland sprukna, SKIT JOBBIGT. Men nu är dom fina igen. Men upptäckte att min super bra kräm för fötterna var slut men får se om älsklingen hinner köpa en idag för mig. Hade barnolja i fotbadet så det räckte nog.

Nej nu ska jag göra i ordning barnen för jag får gå till dagis idag,  men då passar jag på att ta hunden samtidigt så det är bra.

Kommer med lite bilder senare för nu får jag gå!

HA DET BÄST!

Älskar denna cremen.

Har även använt denna som är bra.

KOMMENTARER:

  • Beatrice Jakobsson (foto) säger:
    2011-01-31 | 06:45:16
    Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se/

    sv: tack så mycket :)

    nej det vet jag inte, men det kan man säkert! :)



    allt bra med dig?

  • ems säger:
    2011-01-31 | 08:29:08
    Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/

    haft en bra helg? :D kram

Kommentera inlägget här: