Mamma80- Du vet vem

RING IN THE NEW YEAR!

Kategori: PERSONLIGT

God Morgon på er allihopa!
Kan skriva s nu för ni har ökat i antal igen och det gör mig SUPER GLAD!
Kommentarer har jag fått också och det är riktigt kul, plus att dom visar att ni läst inlägget, är det inte kul då!!!!
Haha låter helt desperat, men vill bra visa att jag uppskattar det!

Somnade inatt vid halv 2 eller 2 och var uppe här i morse kl tjugo i fem. Så nu har jag och svärmor städat i köket, svärmor tog det mesta men jag skrubba spisen i alla fall. Gästerna gick för ca 40 min sedan så då var dom klara med spelandet.

Idag blir det till att gå till en nybyggd lekpark med alla barn, får väl se vilka vuxna som orkar gå med, inte för många antagligen haha.
Men det struntar jag i, barnen har sett fram emot det så det får det bli! ska äve gå och kolla på raketerna sedan som skjuts upp vid 5 tiden.

Men nu ska jag ta och kolla runt på lite bloggar och se vad som hänt, innan alla barn vaknar. Men jag kommer tillbka senare!
Tills dess....

HA DET BÄST!
Kommentera inlägget här: