Mamma80- Du vet vem

DÅ VAR MAN FAST

Kategori: PERSONLIGT

JA nu blir jag fast på skolan en stund till för vi som var gammla i klassen behövde inte lära oss datainloggningarna igen. Min buss går inte förren 5 över 4 så det är en stund kvar. Men det betyder ju att man har lite tid för bloggen så det var ju något bra.
Men jag är såå trött så hade helst velat vila mig hemma en stund.

Idag har vi haft information angående dom olika ställena på skolan, som t.ex köket, expeditionen och annat. Vet ju redan allt så det gav mig väl inget nytt. Fick ha ansvar för närvaron på alla och ta hand om schemat så fick lite jobb där istället. Annars har dagen varit bra.

I morgon ska vi delas in i nya grupper IGEN, men det ska vara dom grupperna som vi kommer tillhöra resten av året, hoppas bara att jag slipper gå här ett helt år till. Har ännu inte hört något från högskolan så känns lite som att jag börjar ge upp hoppet, men tror dom hade upprop denna veckan så får stå ut denna och nästa vecka också. Så håll tummarna.

Nej nu blir det att surfa runt lite och kolla om det hänt något kul i världen, men tills dess....
HA DET BÄST!
 

KOMMENTARER:

  • XXX säger:
    2011-08-30 | 15:02:42

    15:25 går en annars ;)

Kommentera inlägget här: