Mamma80- Du vet vem

INTE GOD MORGON!

Kategori: Allmänt

Har sovit skit! Ville bara hem och barna var ledsna igår kväll.
Men ville ju faktist bara skydda en person, och det har jag gjort nu så jag tror jag kan åka hem idag. JAG SKA HEM IDAG!
Lilla Ella saknar mig sa hundvakten och jag saknar henne jätte mycket med, så nu under dagen blir det att jobba på att skaffa bil som kan hämta oss efter 6 nån gång.

MEn jag ska faktist ta och shoppa lite idag. HAde tänkt att ta 9 bussen hem till kvänum, men jag skaffar bil så åker jag hem till efter middagen och tar en långis med vovven.
Jag såg en jätte fin klänning på Åhlens igår, men nvet inte vad den kostar än så får kolla det först. Den är lagom lång går en bra bit ner från bakdelen och det vill jag att den ska göra, gillar inte för korta kjolar, det kunde man ha när man var yngre. Sen var det lagom urringning som inte visade nåt, det gillar jag. Men har även tänkt på ett par shorts men tycker dom är för korta och alldeles för tajta men får ta och kolla mig omkring om jag hittar några som verkar bra. Barna har lovat en leksak, sen hörde jag att dom har billiga barnpooler här så ska kolla om jag inte kan köpa en sådan till barna. Sen behöver jag nya skor, plus att jag såg en tatueringsstudio och blev väldigt sugen, så ska kolla priserna och kanske göra en liten grej, som hjälp på vägen i allt detta jobbiga som händer just nu.

Nej nu ska barna få frukost sen ska vi tre tjejer göra stan!
Hoppas ni får en solig dag!

KOMMENTARER:

  • carita säger:
    2010-06-02 | 20:00:38

    Men gumman, lider med dig! <3 <3 <3

    ( Jag har fått lägenhet..Wiiii )

Kommentera inlägget här: