Mamma80- Du vet vem

My little Bombom

Kategori: Allmänt

Haha var bara tvungen att använda den meningen som rubrik. Det är från reklamen för adressändring. Har ni sett den? Den där när två killar finner tycke för varandra i ungdoms åren oc sen byts det till att den ena killen lever i ett straight förhållande men saknar sin kille sen ungdomen? Haha ja där beskrev hela reklamen. 
 
Jaja nog om det. Idag har jag hjälpt min älskling med en grej och tro mig jag är helt slut. Vi har jobbat som sjutton nu i flera dagar då vi måste få ordning på en grej :) 
Sen har vi som sagt fått väldigt goda nyheter vilket gort att man varit på så mycket bättre humör idag än vad jag varit på ett tag. Men mer om det när allt är klart :) 
 
Nu ska jag ut i garaget och fixa fram saker som ska vara med på min garageloppis som jag ska ha i morgon. Tänkte att det vannsingt att bara slänga grejer så varför inte tjäna en liten slant kanske. Och det jag inte får sålt kommer jag skänka till välgörenhet. 
Finns massa fint att välja på.
Skulle ni vara intresserade av en bloppis? Har mycket oanvända grejer som jag vill sälja bort billigt :) Lämna en kommentar om ni skulle vara sugna :) 
 
Nej nu blir det jobba! Men vi höres sen igen!