Mamma80- Du vet vem

HAHAHA MIZZ D

Kategori: PERSONLIGT

Ja nu fick jag mig ett gott skratt efter jag såg att min älskade vän Mizz D har varit inne och skrivit en kommentar i massa olika inlägg. Synd att hon inte har en egen blogg, för den hade varit SKIT KUL! Hon är som jag fast lite snurrigare hahaha. Nej då helt underbar är hon!  Och en jätte söt liten dotter har hon som alltid ger mig en kram när vi träffas.

Nu har det ätits tacos, tro mig eller ej men jag tryckte i mig 4 stycken. Är super mätt! Men gott var det.
Gud vad sugen jag blev på mjölk nu då, har fått noja på det, men det har jag varje graviditet. Men det är bra för barnet så det är lugnt. Usch nu är jag jätte trött och ögonen går i kors, så ska nog slita mig från datan.
Fast kommer nog tillbaka sen om jag inte somnar.

VAD GÖR NI FÖR KUL I KVÄLL?