Mamma80- Du vet vem

Kissie blåste Sverige!

Kategori: Bloggare

Har ni hört att Kissie satt i spanskt fängelse? Att hon fick sitta där efter ett bråk på en bar och efter en jakt med polisbil. Hehe, synd att detta inte var sant, utan Kissie blåste både Aftonbladet, posh24.com och många fler. För att inte prata om läsarna.
Men det stämmer alltså inte att Kissie och hennes sällskap satt i fängelset utan det var bara en lögn.

Så här skrev Kissie i ett inlägg:

Eller..? Haha! Tidningarna går verkligen på ALLT! Såklart jag inte hamnar i Spanskt-fängelse, skojjade lite med er där hemma! Men såklart blir tidingarna helt galna och ska börja skriva om det för dom får extra många besökare när dom skriver ”Kissie” i överskriften… Men det är tack vara tidningarna jag behåller besökarna under tiden jag är på semestern, hinner ju inte blogga så jättemycket som ni kasnke märker..? Tar det ju lite lugnare med sol och bad, sen uppdater jag gärnet när jag kommer hem! Det vet ni!

Haha men iaf, jag är inte i Spansk-fängelse så ni vet - ni behöver inte oroa er.. Haha!

.Ps. Kan ni repotrar sluta ringa/ maila mina bekanta här nere i Magaluf..? Svarar inte jag så svarar inte dom fattar ni väll.. Herregud..