Mamma80- Du vet vem

DET ÄR BORTA!!!!

Kategori: Allmänt

Glitter Graphics

 Ni anar inte hur skönt det var att vakna idag och knappt ha ont längre i magen! Köpte Omeprazol igår och tack gode gud, det hjälpte. Höll på att bli tokig på det här. 
 
Jaja nog om det där nu.
 
Har kollat runt på bloggarna runt om och ser hur hatet växer fram hos vissa. Nu har ju Kissie blivit uthängd av Paow och denna bilden blev kommenterad av Dessie som skrev en väldigt omogen kommentar, som hon även själv sagt att den var lite onödig och omogen. 
Nu har även Kissie tydligen polisanmält bilden/Paow och hoppas att det ska gå bra med denna polisanmälan. 
 
Nu till min egen tanke om detta. Då Kissie dag efter dag hänger ut både Paow och Dessie plus många många fler så känns det lite som att Kissie får skylla sig själv. Det är lite What goes around comes around.
Tycker verkligen inget av det dessa tjejer håller på med är ok, för dom alla gör väldigt fel. Men tycker inte heller att man ska springa till polisen så fort man själv blir uthängd men att man ska kunna hänga ut människor dag efter dag.
 
Nätmobbning är nog en av dom värsta mobbning som finns då det pågår hemma hos dig till och med. Så det är inte ok på något sätt. 
Så jag tror att om den ena skiter i den andra och vice versa så tror jag att dessa tjejers bråk kan få ett slut. Men som att dom alltid ska hänga ut varandra så är dom exakt lika dumma och får helt enkelt skylla sig själva! 
 
Usch hoppas ni förstår vad jag skrivit blev lite snurrigt, men men jag är lite snurrig så det speglar bara mig ;) Hahaha Ha en toppen dag! 
 
Kommentera inlägget här: