Mamma80- Du vet vem

Bloggpaus?!

Kategori: Allmänt

Hej allihopa :) 
 
Det var väldigt längesedan jag var hr inne och skrev ordentligt. Men just nu känner jag att jag hittade en gnutta inspiration till det och då tänkte jag ta tillfället i akt. 
 
Denna veckan har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Jag kan lova att det har varit så mycket så vi börjar fundera på hur det ska räcka med bara älsklingen och mig. Just nu så går även om det är väldigt stressigt ibland och man ska få ihop allt med företag, familj, förhållande och inte minst sig själv ska man hinna med. 
Igår tog jag mig lite tid för mig själv och filade fötterna med kalksten eller sandsten?! Aja jag fila fötterna i alla fall. Sen var det smörjning för att sen efter en stund så målade jag till och med tånaglarna. Händer INTE ofta!
 
Då jag har sådana tråkiga fötter med hård hud och jag hatar mina tår som ser ut som ETs fingrar haha så gömmer jag dom gärna i ett par strumpor, vilket inte heller är bra för då får fötterna aldrig andas. Men som att Claudia häromdagen sa till mig, fila dom häromdagen med, att jag hade fått så fina fötter så fick hon något att hända och nu så skäms jag inte så mycket över fötterna haha. Konstigt att 6 åring kan få en att känna så :) Hoppas det håller i sig.
 
Har även målat naglarna i rosa :( Ser ju ut som tuggumirosa, haha. Men det är kul att använda en färg man inte brukar använda :) 
 
Oj där ramlade jag minsann iväg i min lilla bubbla. Men tänkte att jag lägger in lite bilder så får ni se lite där hur min vecka har varit.
Hoppas ni har det jätte bra idag när det är Söndag och allt :) 
Ta hand om er!
 
Här kommer en bild bomb från vad som hänt den senaste tiden! 
 
Kate åt vattenfärg istället för att måla med den haha. 
 
Barnen var med sin pappa i stan och lämnade lite grejer på posten och fjäska till sig klubba av pappa som inte kan säga nej så klart! 
 
Hahaha ja Kate har börjat äta själv och vissa gånger ser det ut så här! 
 
Älsklingens kort han lade ut på Facebook bara för att mobba mig då jag gillar att använda sugrör när jag dricker läsk hahaha. Har det till och med till min Ramlösa Citrus jag brukar ha hemma. 
 
Fråga mig inte vad hon gör! 
 
Älsklingen och Kate 
 
Älsklingen har fått en ny hobby sen förra sommaren och det är att fiska och i år fick han sin första fisk :) Och den var jätte god när vi tillagat den :) 
 
Sist men inte minst så har vi Ella, vår staff, som hade krypit in i barnens Fiffi tält och somnat gott. Hon brukar inte få vara där men då hon sov som en stock så lät vi henne vara :) 
 
Så det var lite uppdatering i alla fall haha. KOmmer även komma bilder från Midsommar i ett senare inlägg! 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • ~ SARABACKMAN säger:
    2013-06-30 | 16:11:17
    Bloggadress: http://sarabackman.blogg.se

    SVAR: åh tack! :)

  • JUNITJEJ säger:
    2013-06-30 | 20:03:17
    Bloggadress: http://www.junitjejen.se

    Svar: Självklart skriver jag recensioner om böckerna sedan.

    Svar: Det låter bra det :)
    Mamma

  • Aili säger:
    2013-06-30 | 23:29:34
    Bloggadress: http://ailis.se

    Jättefina bilder! :)

    Svar: Tack :)
    Mamma

  • basebollivet.blogg.se säger:
    2013-07-01 | 20:13:21
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/

    Haha älskar bilderna, så det ska vara när man är liten :) Fun, fun, fun!

Kommentera inlägget här: