Mamma80- Du vet vem

Svaren på Frågestunden :)

Kategori: Allmänt

Hej på er. 
 
Idag har det varit fullt upp så inte hunnit att blogga överhuvudtaget. Men nu tänkte jag ta tag i att svar på dom få frågor som kom under frågestunden. Kul att det blev några i alla fall :) 
 
 
Fråga från Bella: Varför är du så aktiv i Desirée Nilssons komentarsfält?
 
Svar: Ja du det är en bra fråga faktiskt. Men jag har bara fastnat på hennes blogg. När jag började kika in där för nåt år sedan eller två kanske så såg jag att hon fick väldigt mycket taskiga kommentarer, men då reagerade jag inte så mycket på det då jag inte altid själv mådde topp psykiskt. Jag var själv elak mot bloggare ett tag och det skäms jag över än idag. Men i alla fall för att komma till din fråga så kan jag bara ge dig som svar att jag var själv mobbad och har varit elak mot bloggare och helt enkelt insett att det är idiotiskt att skriva massa onödiga kommentarer til någon man inte ens känner. Jag går i dagsläget inte ens in på tex Kissies blogg då jag inte är förtjust i henne. Varför ens gå in på en blogg när man inte är intresserad av bloggerskan? Finns ingen anledning. Och sen när jag ser dessa elaka kommentarer mot en tjej som nu också är gravid så blilr jag vansinnig. Det fegaste man kan göra är att attackera en gravid tjej vare sig det är i verkliga livet eller i cybervärlden, DET ÄR INTE RÄTT: Och ja jag tål helt ennkelt inte att man är elak mot någon. Och ibland så skriver man något vänligt till folk och då hugger dom och pratar massa strunt och ja då säger jag ifrån för jag tål inte folk som försöker sätta sig på mig. Sen att jag även får höra att jag tror att jag alltid har rätt och försöker ändra andras syn på saker och ting är också helt fel. Dock försöker jag få en del att inse att det är fel att skriva som dom gör och att man kan framföra sina tankar, även negativa, på ett bra sätt. Ett långt svar men det behövs ibland. 
 
Fråga från Maja: hur många barn har du och hur gamla är dom?
 
Svar: Jag har 3 barn, döttrar, som 6, 5 och 1 år gamla.
 
Fråga från Maja: Vilka bloggar läser du ?(förrutom Dessies) 
 
Svar: Haha ja du jag läser Dessies blogg i stort sett varje dag, händer faktiskt att jag hoppar över ;) Sen kikar jag in hos Svenskabloggares och Skvallerbloggens då och då. En gång i månaden kanske jag kikar in hos Kissie och Paow. Sen gillar jag Gaybloggen (Amir) men läser inte den så mycket. Sen så har jag 3 st privata bloggare som jag ÄLSKAR att kika in hos och det är hos min bloggvän Sandra kika in hos henne för hennes blogg är grym! Sen är jag även inne hos Jejje som har en musikblogg kan man väl säga. Och även Baseballfrun  är en blogg ni borde kika in på för den är riktigt rolig den med! Där har ni mina bloggar!
 
Fråga från Maja: har du några intressen, vilka i sånna fall ?
 
Svar: Mina intressen är i första hand min familj. Jag älskar att umgås med min fästman och våra barn. Vi har alltid kul med varandra. Vår största "hobby" är att grila och mysa i soffan hela familjen. Men även att gå promenader och ja umgås helt enkelt. Sen älskar jag vår lilla hund och leka med henne :) Och självklart så tycker jag om att gå på stan och fika med mina vänner eller gå hem till en kompis och ta en kopp kaffe. Men mitt egna intresse som bara rör mig är bakning! Jag ÄLSKAR att baka. Vill testa nya smaker, former, sorter ja allt. Det är verkligen avslappning för mig att få stå och greja med det. Har även fått upp ett intresse för tårtor och har hittills lyckats med dom jag gjort. Har även blivit tillfrågad om jag kan göra tårtor till kompisar barns kalas och lite annat. SÅ ja det är nåt jag brinner för. 
 
Detta var dom frågor jag fick denna gången. Jätte kul att få svara och kul att ni ville ställa lite frågor. Får göra det någon mer gång men då hoppas vi att det blir fler frågor, men får nog korta ner svaren då haha. Men det är en svaghet jag har, jag kan inte urskilja i en text vad som är viktigt att ha med och inte. Men det är ingen större brist haha. 
 
Ha en bra kväll nu är det altanhäng med min familj! 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: