Mamma80- Du vet vem

With no makeup!

Kategori: Skönhet

Var VÄLDIGT längesedan jag gjorde ett inlägg med kändisar utan smink. Så nu är det dags tycker jag. 
 
Vissa luras mer än andra när det gäller utseendet, med och utan smink då alltså. Man ser en väldig skillnad på vissa av dom. 
 
Ashley Tisdale tycker jag ser bra ut även utan smink. 
Ashley Tisdale ser lite trött ut!
 
Den här tjejen lyckades lura mig i alla fall. Trodde det var yngsta systern men det är Kim Kardashian! 
Det ser ut som att Kim Kardashian precis har haft ett hårt träningspass!
 
Micha Barton ser väldigt bra ut utan smink i mina ögon.
Mischa Barton verkar ha skippat sminket över dagen och låter ansiktet få vila lite!
 
Pamela Andersson är en av dom som luras mest med sminket på! 
Pamela Anderson utan smink.
 
Kan inte hjälpa det men jag tycker Rihanna ser ut som en kille här, dock menar jag inget illa.
Rihanna höll sig till en neutral look!
 
Bilderna är lånade från posh24.se 
 
Vem tyckte du passade bäst utan smink? Alla är finast naturligast, det jag ville visa med detta inlägget var att man förändras väldigt mycket med smink. Tyvärr så är dessa tjejer oftast i ordning gjorda på foton och yngre tjejer strävar efter att se ut som sina idoler. Men här ser man att även kändisar ser "vanliga" ut utan all Makeup! 
 
Kommentera inlägget här: